Колеги, в тази тема искам да ви кажа какъв проблем имам и да ви помоля да споделите кой как го е разрешил или поне да ми дадете съвет. Това стана някъде в средадата на декември, съвпадна със слагането на чип и застудяването! Доколкото знам при чипосване налягането не се повишава (или поне не драстично), тъй че би трябвало да не е от това. Другото, което смятам, че е спомогнало е застудяването! Мисля така, защото колата ми за първи път "вижда" температури под 5 - 10 градуса, тоест нафтата по-лесно си намира пролука във свития метал. Следя теча всеки ден и забелязвам, че колата като загрее капенето намалява или спира напълно, защото метала се разширява предполагам. А самото капене е отдолу от мястото, в което една метална плочка прилепва към корпуса на помпата(поне така го виждам)! Разхода естествено се повиши, но не драстично! Бях си внушил, че колата не върви добре, но я тествах със 156SW 2.4jtd 136к.с + чип= около 170к.с и в 4-те старта до 160км/ч го бих с 2-3 коли или повече. Споделете, според вас какъв е проблема- уплатнения на помпата, притягане на болтовете на плочката, прецакани вътршности......!?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Протече ми горивната помпа 147 1.9 JTD 8v
Collapse
X
-
Доста често се случва да протече помпата.Това се получава от спичане на гумичките.Проблема се решава с де-монтаж на помпата и смяна на комплекта уплатнения.Не е трудна смяната,но все пак трябва да знаеш какво правиш.
-
Аз определено, няма да се справя, защото работата е минимум като смяна на ремък! Самите уплатнения къде се намират и доколкото те разбирам не трябва да се прави в сервиз на БОШ? Като цена на ремонта какво да очаквам?
Comment
-
Колега и аз имах същия проблем по коледа, първоначално , няколко дена палих много трудно , и един дъждовен ден не успях да запаля , звъннах на колегата Радо и ми каза да погледна под колата дали има локвичка. Ама понеже валеше , цялата улица беше станала мазна от нафтата . След това тръгнаха да ме дърпат към сервиза за Поморие , и още в Бс. докато пуснах да превърти двигателя , колата запали. Закарах я на ход до Поморие и по пътя я настъпах и си вървеше идеално. След като пристоя няколко часа , после пак не поиска да запали. Едното от капачетата течеше като лейка , става дума за това което се пада от долната страна. Сложихме нова помпа и колата се оправи . Та преди затрудненото палене имаше един проблем , а именно при рязко ускорение на 4та и 5та се появяваше едно яко претрисане от 1800 до 2200 оборота . След смяна на помпата това изчезна. Бях решил да видя как стоят нещата с ремонта на тези помпи , обадих се на 1-2 места и ми казаха , че само за ревизиране и евентуална смяна на гарнитурки взимали 200-250 лева. Проблема е там , че няма да се размине само с това а може и да е заминало някое клапанче или нещо друго , което ще направи ремонта към 400-500 лева. Колегата Радо каза ми каза , че за ноември и декември имало много коли с този броблем и май основна причина били горивата.Alfa Romeo 145 JTD 105+ HP BY sigpic
Alfa Romeo GT 1.9JTD 150+ HP BY DAGI
Comment
-
Аз си сложих втора ръка от 156 . И със сигурност това ми е излезнало по-евтино от ремонта на старата. Новата е 2003 година , а старата 2000та . А относно паленето и аз си палех без никакви проблеми , дори със слаб акумулатор , точно една седмица палеше трудно преди да почине .Alfa Romeo 145 JTD 105+ HP BY sigpic
Alfa Romeo GT 1.9JTD 150+ HP BY DAGI
Comment
-
Първоначално публикувано от rady156 Покажи съобщениеКолега, а новата помпа не е ли много скъпа? Забравих да кажа, че и в големите студове си палех без проблем!!! Колата е на 135к реални км.Важното е, че при теб всичко е ОК ...
В горивата наливат всякакви лайна, за да компенсират откраднатото така, че е възможно да се разшлякат уплътнения и гарнитураsigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от rady156 Покажи съобщениеКолеги, в тази тема искам да ви кажа какъв проблем имам и да ви помоля да споделите кой как го е разрешил или поне да ми дадете съвет. Това стана някъде в средадата на декември, съвпадна със слагането на чип и застудяването! Доколкото знам при чипосване налягането не се повишава (или поне не драстично), тъй че би трябвало да не е от това. Другото, което смятам, че е спомогнало е застудяването! Мисля така, защото колата ми за първи път "вижда" температури под 5 - 10 градуса, тоест нафтата по-лесно си намира пролука във свития метал. Следя теча всеки ден и забелязвам, че колата като загрее капенето намалява или спира напълно, защото метала се разширява предполагам. А самото капене е отдолу от мястото, в което една метална плочка прилепва към корпуса на помпата(поне така го виждам)! Разхода естествено се повиши, но не драстично! Бях си внушил, че колата не върви добре, но я тествах със 156SW 2.4jtd 136к.с + чип= около 170к.с и в 4-те старта до 160км/ч го бих с 2-3 коли или повече. Споделете, според вас какъв е проблема- уплатнения на помпата, притягане на болтовете на плочката, прецакани вътршности......!?
Comment
-
Първоначално публикувано от JORKOOO Покажи съобщениеИ аз съм го минал този път.Ремонта ми беше 350лв.Помпата се сваля - ревизира и смяна на всички гарнитури и уплътнения без да се сваля ангренажния ремък.След това се проверява на стенд и тогава се качва обратно.Освен това смяната на гумените уплътнения може да струва 350 лв но пълен рециклаж на помпата струва доста повече
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от JORKOOO Покажи съобщениеИ аз съм го минал този път.Ремонта ми беше 350лв.Помпата се сваля - ревизира и смяна на всички гарнитури и уплътнения без да се сваля ангренажния ремък.След това се проверява на стенд и тогава се качва обратно.
Къде го правят това нещо
sigpic
Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеБи ли обеснил как се сваля без ангренажа след като помпата държи ангренажаОсвен това смяната на гумените уплътнения може да струва 350 лв но пълен рециклаж на помпата струва доста повече
На въпроса ми КАК?
Имат Скоба или Планка със скоба с която захващат ангренажното колело и ремъка .Остават стационарни - изпънати, без да пада ремъка докато демонтират помпата.
Дано не Ви обърках тотално с обяснението ми.Един от майсторите там ми е добър познат и го проверих още веднъж.Така е със сигурност.Ще се опитам да пусна по пълна информация,като се запозная с подробностите как става.
Поздрави!Last edited by JORKOOO; d.m.y г., 10:10.
Comment
-
Първоначално публикувано от JORKOOO Покажи съобщениеНе пълен рециклаж,буталата и бяха добре,написал съм само гарнитури и гумени уплътнения.Ремонта беше правен в Бош Дизел на гара Искър,майсторите твърдяха ,че не са сваляли ангренажа.
На въпроса ми КАК?
Имат Скоба или Планка със скоба с която захващат ангренажното колело и ремъка .Остават стационарни - изпънати, без да пада ремъка докато демонтират помпата.
Дано не Ви обърках тотално с обяснението ми.Един от майсторите там ми е добър познат и го проверих още веднъж.Така е със сигурност.Ще се опитам да пусна по пълна информация,като се запозная с подробностите как става.
Поздрави!
Не колега, не си ни объркал, наистина може с приспособление колелото да си остане на място - прави са, можеsigpic
Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'
Comment
-
Първоначално публикувано от pinifarina Покажи съобщениеНе колега, не си ни объркал, наистина може с приспособление колелото да си остане на място - прави са, може
Comment
-
Първоначално публикувано от JORKOOO Покажи съобщениеБлагодаря!0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
Comment